18 Mart 2014 Salı

Eskiyi Bozdum Yeni Yaptım

Eşime geçen sene şu ucuzluğuyla ünlü markadan bir iki tişört aldık.Tabii ucuz etin yahnisi yavan olur derler.Bir giymede tırt...Eeeee!!! ne yapıcaz şimdi atsan atılmaz satsan satılmaz...Kıyamadım vermeye, duruyordu.Kısmet bu güneymiş...Kocamın eski tişörtü benim kıza oldu şort...İnanın yeni kumaşı diktiğim zaman bu kadar mutlu olmuyorum.Bir de çok küçük parçaları değerlendirdiğim zaman da çok seviniyorum.Kardayım sanıyorum.Demek ki benim değerlendirmeyi seviyorum.Aferim bana...:))


Bu kalıp benim kızıma diktiğim klasik şort kalıbım.Geçen sene kızıma hiç şort almadım, Bu kalıpla diktim diktim giydirdim.Yine aynı kalıbı tişörtün etek kısmına görüldüğü gibi yerleştirdim ki, etekteki dikişten faydalanıp işim kolaylaşsın.Kemer yerini belinden 6 cm kadar daha uzun kesince ( 2+2 lastik payı, 1+1 de dikiş payı) yetti.Böylece beli de ayrı kumaştan kesmeyip kendinden döndürmüş oldum.


Bu da sonuç...Nasıl?...

Bitmediiii...
Bu da geçen sene eşimin yine aynı zamanda ve aynı yerden alınan tişörtzedelerden yaptığım tişört.Bunu geçen sene yapmıştım ve google de paylaşmıştım, görenler bilir.


Tişörtün arkası da çizgili kumaştan.Tam hanım dilendi, bey beğendi cinsinden...


Sevgiler...

10 yorum:

  1. Vallahi harikasiniz , cok güzel olmuş , kızınız da çok cici maşallah ,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Tüm güzel sözleriniz için teşekkür ederim Nilgün Hanım...:) Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir şort olmuş, buna maharet denir. Eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim İlknur Hnm, ne güzel iltifet öyle...:)

      Sil
  4. Oh ne güzel olmuş Güle güle giysin fıstık ;)

    YanıtlaSil
  5. Degerlendirmek harika birsey cok guzel olmus güle güle giysin tatli prenses

    YanıtlaSil
  6. Tşk ederim, gerçekten değerlendirmek harika birşey...:)

    YanıtlaSil
  7. Şu atmamak başıma dert olmaya başlasa da bende senin gibi düşünüyorum. Şort ve bluz çok güzel olmuş elcezlerine sağlık:)))

    YanıtlaSil